یک اسباب کشی حرفه ای را چگونه تجربه کنیم ؟ تجربه یک اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت با باربری رشت و باربری لاهیجان و باربری لنگرود

چگونه یک اسباب کشی حرفه ای را تجربه نماییم ؟

در گذشته های نه چندان دور در زمانی که خانواده ای قصد اسباب کشی از خانه ای به خانه ای دیگر را داشتند همه افراد فامیل برای کمک آمده و از بسته بندی وسایل تا چیدمان وسایل در خانه جدید صاحب خانه را یاری نموده

و به همین دلیل اسباب کشی ها با راحتی بیشتری انجام می شد این در حالی است که این روز ها دیگر با بیشتر شدن مشغله افراد و همچنین دور شدن آدم ها از یکدیگر ، خیلی از افراد مجبور بوده خود به تنهایی مشغول به اسباب کشی شده

و به ناچار به کرایه نمودن کامیون یا وانت و کارگر روی آورده و هزینه هایی را نیز از این بابت متحمل می گردند .

خیلی ها بر این باورند که هزینه های اسباب کشی تنها به کرایه ماشین محدود شده اما واقعیت آن است که دیگر اسباب کشی ها به شکل سنتی قبل نبوده و هزار هزینه های ریز و درشت را دارا می باشد .

پس اگر شما نیز به تازگی قصد اسباب کشی در رشت و حمل اثاثیه منزل در رشت را داشته حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه نموده تا بیشتر با اسباب کشی های مدرن امروزی آشنا گردید .

ماشین حمل بار

همان گونه که گفتیم دیگر این روزها اسباب کشی ها مانند گذشته نبوده و استفاده از روش های مختلف اسباب کشی برای شما هزینه هایی را در برداشته و شما بایستی با توجه به توان مالی خود روش مناسبی را برای اسباب کشی انتخاب نمایید .

شما دو راه برای حمل وسایل به خانه جدید دارید ؛ شما می توانید بر حسب تعداد و اندازه وسایل خانه برای بردن وسایل به خانه جدید از خاور بزرگ و یا وانت بار استفاده نمایید .

این روزها در آگهی های روزنامه به راحتی می توانید آگهی های مختلفی را مربوط به شرکت های حمل بار مشاهده نمایید . به طور معمول در این آگهی ها منطقه و یا محدوده خیابان های محل کار این شرکت ها و یا صاحبان آگهی درج خواهد شد

از این رو شما خیلی راحت تر می توانید نزدیک ترین شرکت به محل زندگی خود را انتخاب نمایید . البته در شهر زیبای رامسر شرکت باربری رامسر گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد

در زمان تماس با این شرکت ها از شما سوال هایی نظیر این که از خانه مبدا به خانه مقصد چه قدر راه می باشد ، خانه قدیمی و خانه جدید  دارای چند پله هستند ، و چه روزی را برای اسباب کشی مد نظر دارید

و سوال هایی از این قبیل از شما پرسیده خواهد شد و در نهایت تمامی عوامل نظیر مسافت بین دو خانه قدیمی و جدید ، تعداد طبقات هر دو خانه در نرخ کرایه و حمل و نقل تاثیرگذار خواهد بود .

و به طور معمول نیز محاسبه اسباب کشی ها توسط این شرکت ها به صورت 2 تا 3 ساعته برآورد خواهد شد .

یعنی چنانچه در مجموع زمان حمل بار از خانه قدیمی به خانه جدید از دو تا سه ساعت تجاوز نماید شما بایستی به ناچار هزینه ای را افزون بر نرخ تعیین شده پرداخت نمایید .

البته لازم به ذکر است که شما بایستی هزینه هایی را نیز برای گرفتن کارگر به این شرکت ها پرداخت نمایید چرا که مسلما خود به تنهایی از پس حمل وسایل برنیامده

و حتی ممکن بوده بر اثر حمل اشتباه وسایل به آن ها در زمان جابجایی صدمه وارد شده و شما متحمل خسارت گردید

پس بهتر بوده از همان ابتدا با کمی هزینه بیشتر و گرفتن کارگرهایی ماهر به امور اسباب کشی خیال خود را از بابت سلامت وسایل خود راحت نمایید .

شرکت های انجام دهنده امور اسباب کشی از جمله باربری چالوس و باربری نوشهر و باربری تنکابن

در صورتی که از نظر مالی برای هزینه های اسباب کشی مشکلی نداشته باشید به راحتی توانسته تمامی امور اسباب کشی را به صورت صفر تا صد به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت داشته سپرده و خود تنها ناظر انجام امور باشید .

در صفحات آگهی های روزنامه احتمالا به ستون هایی تحت عنوان بسته بندی لوازم و اثاثیه برخواهید خورد که تعداد زیادی از این نمونه از آگهی ها در آن وجود خواهد داشت .

برخی از این آگهی ها مربوط به شرکت هایی بوده که تنها فروش و توزیع لوازم بسته‌بندي و كارتن‌ هاي نو با اندازه‌هاي مختلف و طراحي ويژه كه مخصوص بسته‌بندي و حمل اسباب بوده را انجام داده

اما برخی از آن ها نیز آماده انجام کلیه امور اسباب کشی شما نظیر جمع آوری و بسته بندی کلیه لوازم ، حمل و نقل ، چیدمان و نصب وسایل در منزل جدید خواهند بود .

که از جمله این شرکت ها می توان به باربری رودسر و باربری خمام اشاره کرد

به طور معمول این شرکت ها دارای کارگر خانم نیز بوده و همچنین این ضمانت را به شما داده که وسایل شما در زمان اسباب کشی هیچ صدمه ای نبینند .

با کمک گرفتن از این شرکت ها دیگر شما نیازی نبوده خود کارها انجام داده و تمام امور توسط کارگرها به حرفه ای ترین شکل انجام شده و شما تنها بر نحوه انجام امور ناظر خواهید بود .

در زمان تماس با این شرکت ها به شما گفته خواهد شد که برای برآورد قیمت نهایی ابتدا بایستی خانه و میزان لوازم آن بررسی گردد .

نحوه قیمت گذاری بر اساس کلیه امور اسباب کشی از صفر تا صد انجام شده و گفته می شود که این شرکت ها به شکل اصولی و با بهره گیری از روش هایی خاص اقدام به بسته بندی و نیز حمل لوازم منزل شما نموده

و کلیه لوازم منزل را از خرده ریز ترین وسایل تا وسایل بزرگی نظیر مبل ، یخچال و … را با استفاده از کارتن ها و لوازم بسته بندی وسایل مخصوص بسته بندی خواهند نمود

به عنوان نمونه در بسته بندی وسایل شکستنی و حساس از ضربه گیر استفاده نموده و جهت نصب وسايلي نظیر  لوسترها ، اجاق گاز ، ماشين لباسشويي و … نیز از کارگرهایی حرفه ای و متخصص کمک گرفته خواهد شد .

کار این شرکت ها تنها به اسباب کشی های خانگی محدود نشده و در جا به جایی وسایل اداری نیز بسیار مفید واقع خواهند شد . البته همه این ها بستگی به این موضوع داشته که شما تا چه میزان حاضر به هزینه نمودن برای اسباب کشی خود باشید .

کمک گرفتن از شرکت های حمل بار باربری رویان و باربری نور و باربری بندر انزلی تنها برای حمل وسایل سنگین

چنانچه قصد آن را داشته باشید که بسته بندی و جابه جایی وسایل سبک تر را خود برعهده گرفته و از شرکت های حمل بار تنها برای حمل وسایل سنگین کمک بگیرید

باید بگوییم که برخی از شرکت ها وجود داشته که تنها کار بسته بندی و جابه جایی وسایل بزرگ و سنگین مانند يخچال سايد‌ باي‌ سايد ، بوفه‌هاي بزرگ ، تردميل ، گاوصندوق و مبل‌هاي سنگين را انجام داده

و این کار را نیز به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام خواهند داد . این شرکت ها از خود کارگر و کامیون داشته و تمامی امور مربوط به حمل و بسته بندی وسایل سنگین را برعهده خواهند گرفت .

نحوه محاسبه و تعیین قیمت توسط این شرکت ها بر مبنای ابعاد و وزن وسایل به صورت تک به تک و جداگانه انجام خواهد داشت .

البته گفتنی است که این نحوه تعیین قیمت برای روزهای تعطیل بوده و در روزهای عادی این قیمت ها تقریبا 5 تا 20 هزار تومان کاهش خواهند یافت .

نحوه کاهش هزینه ها در اسباب کشی توسط باربری آستانه اشرفیه و باربری کیاشهر

با کم شدن تعداد وسایل شما در اسباب کشی به طبع هزینه های ناشی از گرفتن کارگر تا وسیله حمل و نقل نیز کاهش خواهد یافت .

برای همین بهتر بوده پیش از گرفتن کارگر ابتدا خود وسایلی که به درد نخور و بلااستفاده بوده را دور انداخته و اگر هنوز قابل استفاده بوده نیز به نیازمندی ببخشید

این کار علاوه بر ثوابی که داشته تاثیر بسیاری در کاهش هزینه های اسباب کشی خواهد داشت

چرا که با این کار شما به تعداد کارگرهای کمتری برای بسته بندی وسایل احتیاج داشته و تنها با یک وانت می توانید وسایل را به منزل جدید برده و نیازی به گرفتن کامیون نخواهد بود .

بهتر بوده به جای آن که بسته بندی خرده ریزها را نیز به شرکت ها سپرده خود آن ها را به کمک وسایلی مانند روزنامه باطله ، ضربه‌گير و كارتن‌ هاي مقوايي بسته بندی نموده و تنها از این شرکت ها برای بسته بندی وسایل سنگین و گران نظیر بوفه ، مبل ، يخچال ‌و … کمک بگیرید .

پیشنهاد می شود برای کاهش هزینه ها اسباب کشی را به روزهای غیر تعطیل سپرده و در روزهای عادی و وسط هفته اقدام به جابجایی نمایید

چرا که در این روزها شرکت های حمل بار سرشان خلوت تر بوده و با شما ارزان تر حساب خواهند نمود .

در بسته بندی و حمل وسایل از دوستان و خانواده خود کمک بگیرید ؛ این کار تاثیر بسیاری در کاهش هزینه ها خواهد داشت .

کارها را تقسیم بندی نموده تا امور بسته بندی و حمل وسایل طی چند روز انجام گردد تا خستگی کمتری به وجود آید و البته شما می توانید با تهیه غذا و نوشیدنی دور هم از اسباب کشی برای فرصتی برای دور هم بودن استفاده نموده و این ساعات را به شادی سپری نمایید .

برای آن که ناچار به پرداخت کرایه دو ماشین نشده و یا این که نیازی به برگشت دوباره نبوده بهتر است وسایل را در یک ماشین جای دهید و وسایل سبک و خرده ریزها را خود با ماشین شخصی به مقصد ببرید .

سعی کنید برای بسته بندی وسایل از جعبه های بزرگ تر و محکمی استفاده نموده تا تعداد وسایل بیشتری در آن ها جای گیرد ، البته این را در نظر داشته باشید که آن قدر نیز این جعبه ها بزرگ نباشند که حمل آن ها دشوار شده و یا این که کارتن پاره شود .

Rate this post
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.